Saturday, September 27, 2008

我的Kawaii小堂妹~

我的小堂妹巧妮~很Kawaii吧?

大家都说她的眼睛很美很大,也很深邃,
大家觉得如何呢??^_^


昨天出去外面吃时,
才发现原来这小家伙很喜欢拍照,
明明我和她中间隔着我的弟弟,
但是却一直跑来我这里,
让我拍她。。。


看~跑来了。。。


又来了。。^_^


拍完后,还要看美不美,
跑到我的背后看照片,
看,被我偷拍了^^

事后,我本来想拍我的最小的堂妹,
但是你看巧妮
她飞也似的冲去她妹妹旁边,
已经摆好pose叻^_^
你啊~~




看到么?她的两根小指头,在比peace耶~-_-
5岁小女生做少女的可爱动作。。。哈哈~

再来~

再来。。。这次还歪嘴呢。。。哈哈~
Kawaii吧??

终于在连拍几张满意后,
她才肯坐下来等开饭。。


吃晚饭了,
她竟然摆弄起她的裙摆,
但是叫她摆好拍照,
她又。。。

僵掉了。。。


算了,站着比较自然啦~

4 comments:

Anonymous said...

haha~ ur cousin very very cute le... good le coz she like to take pic.... but i think most of the children nowadays like to take pic, y ah??? coz when i take pic with some children, they automatically will hav post or smile..

Unknown said...

yalo yalo, unlike us last time...always feel embrasssed when face the camera

Anonymous said...

yalo.. if last time v not scare sure now we will hav lots of photo. but for me, not too bad la.. mayb im the first child in my family so can b say photo also lots la.. haha~ but if me compare wit nowadays child sure me will lose.. hehe~

i think u also hav lots, right?

Unknown said...

yaya, me also got a lot..., but all dun posing,hehe~

i go to found and blog la, u also blog some la^_^

我想說